Společnost D plus byla založena 1. května 1990 jako jedna z prvních soukromých projektových a inženýrských společností. Začínala se dvěma pracovníky a dnes zaměstnává více než sto projektantů a pracovníků inženýringu. Využívá také služby externích spolupracovníků a subdodavatelů.
V roce 1994 zahájila svoji činnost regionální kancelář v Plzni a v roce 2015 v Kladně. Také právní subjektivita společnosti se měnila v čase od podnikající fyzické osoby, společnost s ručením omezeným po dnešní formu akciové společnosti založené v roce 2003.
Od roku 1997 má společnost sídlo v Karlíně v centru Prahy. Náročnou rekonstrukcí vlastní nemovitosti byla vytvořena moderní projekční kancelář s plně vybaveným technickým zázemím.
Za dobu své existence společnost zpracovala více než 8 000 projektů, z nichž některé získaly veřejná ocenění.
Základní a fakturační údaje
D-PLUS PROJEKTOVÁ A INŽENÝRSKÁ a.s.
Sokolovská 45A/16
186 00 Praha 8
IČO: 26760312
DIČ: CZ26760312
Zápis v obchodním rejstříku: u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 8111
Bankovní spojení: ČSOB a.s., Praha 1 č. ú.: 581094323/0300
E-mail pro fakturaci: ucto(zavináč)d-plus.cz
ID datové schránky: 96qdr2w
Pro kontakty na jednotlivé kanceláře a vedoucí pracovníky klikněte ZDE
Politika integrovaného systému řízení
Firma D-PLUS PROJEKTOVÁ A INŽENÝRSKÁ a.s., zastoupená Ing. Miroslavem Doušou, vyhlašuje od 2. 1. 2015 politiku integrovaného systému řízení v souladu se systémem řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2009, systémem enviromentálního managementu dle ČSN EN ISO 14001:2005 a systému managementu bezpečnosti práce dle ČSN OHSAS 18001:2007.
Zavazujeme se důsledně a trvale plnit právní a jiné požadavky vztahující se k činnostem společnosti a provádět hodnocení souladu s právními předpisy. Předcházet znečišťování životního prostředí a minimalizovat enviromentální rizika a jejich dopady na životní prostředí. Uplatňovat bezpečné pracovní postupy a obzvláště se zaměřit na zdraví zaměstnanců. Eliminovat rizika úplně, nebo je snižovat na rizika přijatelná. Stanovovat preventivní opatření k eliminaci a zamezení nehod (incidentů), nežádoucích situací a neshod ve všech oblastech. Provádět nápravná opatření. Provádět monitoring a vyhodnocování. Docílit co nejvyšší kvality všech předávaných zakázek, plnění požadavků a očekávání zákazníků. Zajistit tím konkurenceschopnost a dobré jméno organizace.
Politika jakosti je zaměřena na:
- zlepšování vztahu k zákazníkům
- kvalitní přípravu a kontrolu vstupů a výstupů při projektové činnosti
- zlepšování vztahu k dodavatelům
- zlepšování vztahu k zaměstnancům
- udržování a zvyšování kvalifikace zaměstnanců
- monitoring a vyhodnocování
- zdokonalování systému jakosti
Systém enviromentálního managementu(EMS) je zaměřen na :
- neustálé zlepšování EMS
- vytváření podmínek pro fungování EMS
- vzdělávání a výcvik zaměstnanců vedoucí k zlepšování a ochraně životního prostředí
- monitoring a vyhodnocování
- zapojení dodavatelů do systému EMS
Systém managementu bezpečnosti a ochrany zdraví je zaměřen na:
- neustálé snižování rizikovosti práce vyhledáváním a vyhodnocováním rizik a jejich dopadů
- zlepšování pracovních podmínek a pracovního prostředí
- vzdělávání a výcvik zaměstnanců k ochraně zdraví, bezpečnosti práce a požární ochraně
- zahrnutí dodavatelů,odběratelů a návštěv do systému BOZP
- eliminaci a zamezování vzniku incidentů, skoro nehod a nežádoucích situací
- neustálé zlepšování pracovních podmínek, bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci
- monitoring a vyhodnocování, hodnocení souladu
Pro dosažení politiky řízení jsou stanoveny konkrétní Cíle.
Certifikace